Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Hans-2

04-06-2015 kl. 13:52

Set af 354

Der for

Jeg har ikke noget i mod fremmed folk, men vi har ikke plads og økonomi til at hele Afrika kommer til Europa og Danmark. Og dem som kommer her. De må indleve sig i vores love og regler, og vise lidt taknemlighed for at vi har redet deres liv. Det kan ikke passe at der ikke må serveres leverpostej i børnehaverne fordi at der er muslimske børn.
Der til kommer at DF sammen med SF vil lave om på dagpenge systemet så ikke så mange falder ud, det syntes jeg kunne være rigtig godt. Som Enhedslister siger at der findes ikke arbejde pladser til alle.
Socialdemokraterne og de Radikal skaffer penge ved at sætte afgifter op og det går ud over børnefamilier, for det er den som har mest brug for el, vand, og transport til og fra arbejde.
Så mener jeg at vi skal have loft over ansatte i børnehaver pr. antal børn. Og så mener jeg at det er uværdig at man skal til at bruge ble bare for der ikke er nogen til at passe os på plejehjem, så der skal flere ansatte til de ælder. Jeg har betalt skal i de sidste 40 år jeg har været på arbejdes marked, har aldrig været syg så der må da være lidt tilbage
Hans

Dette er et svar til Og hvorfor Hans ?

af Mutti (04-06-2015 kl. 12:15)

Svar til dette indlæg

Hans og det tror du selv på at DF har lene 05-06-15
kl. 08:16

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook