Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

nanne71

09-06-2015 kl. 19:16

Set af 224

de skal vel tages med et gran salt

jeg tog en test hvor jeg blev stemplet som kristen demokrat;-) Jeg er ateist, jeg går ind for opsplitning af kirke og stat og jeg sætter kun mine ben i en kirke hvis det er for at kigge på bygning mm. Jeg er decideret ked af at religion har nogen som helst betydning i det offentlige rum.

Jeg er ikke vild med nogle af de to kandidater - jeg kan ikke snuppe Helle og jeg synes Lars gør det ret ringe. Men jeg tænker at det også er fordi medier mv laver det hele til en fløjkamp, og kører det som en amerikansk valgkamp- suk. Prøv at finde ud af hvad din overbevisning er og stem efter det. Måske ender det med at være en helt 3. der blev statsmedister (som min datter siger), lidt a al den gang Schluter blev statsminister.... ham var de ude at finde, langt nede på listerne......

Dette er et svar til Valg - test, hvilken kandidat...

af Lene (09-06-2015 kl. 18:54)

Svar til dette indlæg

Jeg landede også hos KD Bille 10-06-15
kl. 11:18

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook