Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Karin

16-06-2015 kl. 08:46

Set af 378

Invitere til fødselsdag/2

Min søn har fødselsdag lige efter sommerferien, og han vil IKKE have X med. Jeg har selvfølgelig sagt, at det er alle eller ingen, men samtidig synes jeg faktisk også det er forkert, at han skal tvinges til at tage imod en dreng som flere gange har været voldelig overfor min søn og MANGE gange har været voldelig overfor for den samlede flok af gæster.

Jeg synes på den ene side, at det er at overskride min søns grænser ved at tvinge ham til at tage imod X i sit eget hjem og på den anden side, så synes jeg ikke, at man må udelukke nogen.

X har været med til fødselsdage 2 gange før (han gik tidligere i en anden klasse, som heller ikke kunne holde til ham) og det er gået fint nok.

Jeg synes man skal være rummelig, og der skal være plads til alle, - men ville I invitere en kollega med, hvis denne kollega regelmæssigt sparkede og slog på jer andre? Ville I bryde jer om at gå på arbejde, hvis I aldrig vidste om det var I dag at I blev sparket i maven/skridtet eller blev slået?

Hvad skal jeg gøre til den børnefødselsdag? Skal vi helt droppe fødselsdagen?

Lad mig høre jeres mening, - men vær søde, at holde den pæne tone :-)

Karin

Dette er et svar til Invitere til fødselsdag/1

af Karin (16-06-2015 kl. 08:28)

Svar til dette indlæg

Tror altså i puster endnu Ln 17-06-15
kl. 09:14

to delt svar Zzolla 17-06-15
kl. 01:51

Jeg har en kollega.... Mia 16-06-15
kl. 17:30

Jeg vil invitere alle eller ingen - IDE: Dorthe 16-06-15
kl. 12:13

Du spørger, om vi ville gå på arbejde, Lisbeth 49 16-06-15
kl. 11:25

Vores børn bliver større JEB 16-06-15
kl. 11:09

Kunne man invitere på en anden måde Stenz 16-06-15
kl. 09:36

Hvordan er forældrerne? Malu82 16-06-15
kl. 09:21

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook