Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

JEB

19-06-2015 kl. 07:50

Set af 401

Jeg stemte DF

som jeg har gjort de sidste mange år. Desværre stiller KTD ikke længere op i min kreds, ellers havde jeg klart stemt personligt på ham. Jeg har så stemt personligt på en anden.
Det kan godt være der er nogle der mener det er bonderøv, og jeg er ikke 100% enig i alt, men i det store billede er jeg.
Jeg vil gerne have mere kontrol ved grænserne - tjek
Jeg vil gerne have at EU bestemmer mindre - tjek
Jeg vil gerne have, at vi skiller flygtninge og indvandrere, sådan er vi rent faktisk hjælper dem der kommer hertil, vil kan jo ikke rummer alle - tjek
Det for mig vigtigere, at vi hjælper vores egne (ældre, syge, skoler, osv.) frem for altid at hjælpe fremmede. Vores egne medborgere der har betalt skat i et helt liv, og som har knoklet, de skal ikke mangle i deres alderdom - tjek
Jeg vil gerne have en mindre vækst i den offentlige sektor (grundet ovenstående) - tjek
Ændring af kontanthjælpen - hvem f..... ønsker at være på kontanthjælp? Lad os hjælpe dem der er.
Der er meget mere...
Og så vil jeg generelt gerne have mere styr på vores finanser, da vi betaler vildt meget i skat (fx i sammenligning med Sverige, som nok kan få det til at løbe rundt), og det mener jeg faktisk KTD er den helt rigtige til. Det er ok for mig at betale skat, men hvorfor er det aldrig nok?
Jeg X fingre for at DF går i regering med V, så KTD bliver finansminister, jeg mener han er knusende dygtig.
At jeg skal leve med at LLR bliver Statsminister kan jeg godt, jeg tror han har lært lektien. Men i virkeligheden ville jeg ønske at KTD skulle lede en blå regering!

Dette er et svar til Hvorfor stemme DF?

af Ditte Maj (18-06-2015 kl. 23:29)

Svar til dette indlæg

Pinligt ! Pyh! 20-06-15
kl. 01:06

Men DF er da ikke for mindre vækst? zette79 20-06-15
kl. 00:42

Tak for svar Ditte Maj 19-06-15
kl. 08:50

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook