Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Berlin

20-06-2015 kl. 07:13

Set af 345

Pia Fris Laneth

Prøv lige at tjekke denne her kloge kommentar fra en journalist på Information (som man jo ikke normalt ville opfatte som df venlig):

"160.000 færre stemmer til rød blok. Samtidig stormer Dansk Folkeparti frem. Min konklusion er, at Socialdemokratiet, Enhedslisten, SF, de radikale og Alternativet - og de andre rød-blok partier har svigtet den helt afgørende opgave: At forstå de hverdagsproblemer og den fremtidsangst, som udkants- og underdanmark kæmper med. At give troværdige, solidariske svar på deres helt reelle bekymring for EU´s dominans, arbejdskraftens fri bevægelighed og social dumping, for flygtingestrømmen, for de lukkede butikker i deres hovedgade, for de lukkede lokale skoler, skadestuer og lokale hospitaler, for manglen på arbejdspladser. Blasert storbyarrogance - åh, jeg står ikke ud af sengen, og hvis jeg gør, så flytter jeg udenlands - hjælper ikke her. Der er nogen, der har røven på stegepanden, og de stemmer kun mere blåt og gult, hvis de (vi - jeg er der selv) hippe, velbjergede mellemlag fortsætter med at håne dem som fremmedangste, inhumane, hjemmefødninge med voksdug og kakkelborde.."

Dette er et svar til Pinligt !

af Pyh! (20-06-2015 kl. 01:06)

Svar til dette indlæg

et nyt socialdemokrati Berlin 20-06-15
kl. 09:09

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook