Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Berlin

28-06-2015 kl. 17:26

Set af 200

er prøvet!

det med vaskemaskinen (og en evt tørretumbler) blev rejst af en anden familie, og flertallet i foreningen ville ikke være med på den.

køkken/spiserummet i nr 2 ville være, som du beskriver - at man bruger spisebordet til at sidde og fx hakke grøntsager ved, og med skabe i det andet hjørne med tallerkner mm

Det "mørke" badeværelse er mest et spørgsmål om vinduer og fugt - jeg har endnu ikke oplevet et indvendigt badeværelse, der ikke var fugtigt, eller hvor hovedparten af fugten blev sluppet ud i lejligheden trods moderne ventilator.

Men det gode ved det "mørke" bad ville være, at det lå på vej ud til køkkenet, og ikke for enden af det. Det "lyse" bad ville ligge dér, hvor en spisestue kunne være. Men altså give mulighed for et ekstra toilet, hvor det mørke baderum ellers havde været...

har I 1 eller 2 toiletter? indvendigt bad? jeg tænker det med to toiletter er rart både når man har gæster, og når ens børn bliver teenagers?

tusind tak igen for dit perspektiv på det!

Dette er et svar til Kan også se fordele ved 2:-)

af Nørrebro (28-06-2015 kl. 16:48)

Svar til dette indlæg

Hej igen Nørrebro 28-06-15
kl. 20:35

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook