Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Berlin

28-06-2015 kl. 23:57

Set af 122

selv hej igen!

tjaaah,

jeg målte efter - det ville ikke blive en decideret spisestue; blot mulighed for at der KAN sidde tolv i et pænt rum (proportionerne ville være mere harmoniske end i løsning 1). Arealet er lige på kanten til at være for smalt - hvis fx gæster rejser sig for at komme på toilettet, skal de kante sig ud bag stolerækken. Til daglig ville det måske være lidt bøvlet at skulle om bag spisebordet for at komme til køleskabet og vaskemaskine-skabet?

Lige nu er det heller ikke et problem med 1 toilet, men hvis børnene arver faderens vane med at sidde derude og meditere over en Ipad, så forudser jeg at det kan blive et problem!

rigtig mange tak igen for svar!

jeg ved ikke hvornår vi endeligt tager beslutningen... vi hører folks meninger og tygger lidt på det. Måske skulle vi spørge en indretningsarkitekt; som "amatør" er det lidt svært at forudse, hvor meget gangareal, man fx bør have i løsning 2 for at undgå at føle at man klemmer sig forbi hinanden. Eller hvor bred en spisestue bør være, når den ikke har de klassiske fløjdøre/åbning ind til en dagligstue, som giver mere luft i rummet.

Dette er et svar til Hej igen

af Nørrebro (28-06-2015 kl. 20:35)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook