Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Malene

01-07-2015 kl. 09:18

Set af 241

Syg før ferie

Jeg har lagt mig syg i 5 arbejdsdage op til min ferie ( streptokokker= halsbetændelse, som jeg får penicillin for). Jeg er stabil og loyal og en dedikeret medarbejder, men føler mig så ekstremt skamfuld.

Hvorfor ? Fordi min chef får mig til at føle sådan. Jeg har både ringet ind hvor hun ikke var til stede, da hun var til møde og har så efterfølgende mailet, som hun ikke svarede på og endnu en mail til morgen, hvor jeg skriver, at jeg ikke regner med at være frisk møde i morgen men dog i bedring. Jeg spørger til hvordan jeg skal forholde mig ift ferien.

Hun svarer tilbage, at jeg ikke kan tage på ferie medmindre jeg raskmelder mig. Ikke noget med god bedring. Jeg havde regnet med at raskmelde mig til ferien, da jeg jo har ligget i 5 dage og er i bedring ( og har et erhverv, hvor jeg kan smitte beboere på det plejehjem jeg arbejder på ) Må indrømme, jeg føler mig ked af det. for 14 dage siden sad jeg og trøstede hende ,da hun grædende fortalte om, at hun havde nogle knuder i brystet ( som dog ikke er noget, har det vist sig efterfølgende).

Jeg er en følsom pige og tænker meget over tingene, tænker jeg for meget over det? Hvad synes I?

Min sidste arbejdsdag før ferien er i morgen torsdag.

Svar til dette indlæg

Ja Ditte Maj 01-07-15
kl. 17:45

Vi har lige fået præciseret reglerne Bille 01-07-15
kl. 10:24

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook