Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Zzolla

06-07-2015 kl. 11:13

Set af 116

penge ;-)

og en dum arkitekt (svaret på mindre køkken en forventet).

Når vi kikkede på huset sagde jeg som det første at køkkenet er for småt. Så vi kikkede på plantegningen og havde udset os at slå en væg ned ind til den nuværende indgang og udvide køkkenet den vej. Og så bygge et slags vindfang til udenfor bryggers/spisestue, med indgang ind til spisestuen (og dermed få fin indgang der og større køkken). Vi spurgte så en arkitekt til råds og fik at vide ca pris, men det holdt så ikke en sk* så vi ikke har råd... I hvert fald ikke p.t.

Men bryggers burger man til opbevaring og vasketøj og vaskesøjle. Jeg har stort bryggers og ind I det har jeg: 1 højt-dobbeltskab, halvdelen er kosteskab (støvsuger-koste-gulvmoppe) den anden halvdel er rengøringsmilder/udstyr/spande...
så har vi en lang bordplade med vask (hvor jeg har en plade til vasken) som bruges til at folde det rene tøj (og som opbevaring for ren-tøj bunkerne). Skabene nedenunder bruges til at rode I ;-) fx slik-skabet, telefoni-internet-udstyr og det løse. Så er vores kæmpe varmeveksler derinde, masser af rør (helt dobbettskab som dog har en garderobe-stang og hylle, så den bruges også til vores overtøj og fx børnenes vintertøj). Ja og så en vaskesøjle og vasketøjskurv. Og golvplads hvor der er plads til et tørrestativ.

Så det bruges til at slippe for tøjbunkerne I køkken/bad. Og til at gemme rengørings-artikler/midler væk på nogenlunde pæn made. Og hos os, opbevaring at overtøj (grundet mangel af plads I indgangen ,-)

Solveig

Dette er et svar til det lyder dejligt!

af Berlin (03-07-2015 kl. 20:06)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook