Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

mor

10-07-2015 kl. 09:24

Set af 73

Vi er her nu

Og har været her mange gange, 35 grader pt

Udenfor Cannes:
Tur til Monaco, Nice ( 25 km )
Grasse: parfumeby hvor de fremstiller parfumer
Mougin: Picassos hjemby
Ved Nice: Marineland- her kan du se delfiner osv i show og stor park og de har også et Aqualand ved siden af hvor du kan bade og prøve vandrutchebaner

I Cannes:Strandture, ture til Cannes by om aftenen og prøve karusell og små minibåde. Festivalbygningen og La Croisette/ som er strandvejen. Tur ud til Ø- Ile de Lerin

Minigolf i Mandelieu ( 5 km uden for Cannes)
Go kart i La Bocca ( km uden for Cannes)
butikker i Cannes: Hilfiger, Ralph Lauren, Zara og alle luksusbutikkerne samt mange andre lækre.

Enormt supermarked uden for Cannes: GEANT, virkeligt fedt sted med masser af mad, tøj osv...I selve supermarked er der ansat sushi kok som laver lækkert sushi ( jeg er ikke selv vild med det men det ser meget indbydende ud) , og det kan man købe med hjem. enormt udvalg af konditorkager, chokolademousse , små som store. Blandt andet så vi i går en Minionlagkage til 14 Euro.

Restauranter:

Mange hyggelige steder: Et must: pizza restaurant med de halve pizza i Cannes by- Cresci mener jeg den hedder

Lille gader der går opad med masser af lækre restauranter

Gade på Rue D ántibes med fiskerestauranter, prøv BRUN som er den "grimmeste" men med det lækreste mad, rejer, hummere og skalddyr, alt er helt frisk og åbnes på steder.

Lille parallelklasse bag Rue D´Antibes med små delikatessebutikker osv...og billigt tøj osv...hyggelig og her er også små restauranter.

Dette er et svar til Ferie tip Cannes

af Trille (08-07-2015 kl. 18:08)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook