Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Jane

13-07-2015 kl. 12:07

Set af 197

Forskudt ferie

Her holder min mand og jeg altid en uge forskudt, så vi er sikre på at vores 2 drenge får 4 uger. Dvs. de har 1 uge med hver af os og 2 uger med os begge. De 4 uger er altid i streg, men hvordan de bliver med os er forskelligt fra år til år, alt efter hvordan vi kan få ferie på vores arbejde. Oven i plejer farmor og farfar også at have dem et par dage med på camping - i år startede vores drenge deres ferie med det, hvor de f.eks. sidste år sluttede med det. Det kommer nemlig også helt an på, hvordan vi har vores ferie og farmor og farfar er heldigvis fleksible. De nyder bare at have dem med. I år har de så været så heldige at deres onkel (min søsters mand) også har haft dem med på telttur i 3 dage. Hans firma har tvunget ferie i uge 28, hvor min søstet pga. halvåreregnskab på job ikke kan holde fri.

Så i år har det/ser det sådan ud for vores drenge: først 2 dage i SFO/børnehave, så 3 dage med farmor og farfar, weekend, 3 dage med onkel, 1 uges ferie alene med far, 2 ugers ferie med far og mor, 1 uges ferie alene med mor, 3 dage i SFO (den lille skal starte i skole) og så starter alm. hverdag op igen.

Og i de 4 uger de har med os i år skal vi 1 uge sydpå og ellers har vi ingen planer, så der går tiden med, hvad vi nu lige finder på og ellers bare med at dase, lave ingenting, have legeaftaler, spille spil osv. Synes det er vigtigt de også bare har dasedage, hvor de stort set laver, hvad de har lyst til - om det så er at se tv/spille computer en hel dag (dog kun få dage de får lov til det og kun hvis vejret er noget skod :-) )

Jane

Dette er et svar til Vedr ferie ... er åbenbart ret naiv!

af bullen (12-07-2015 kl. 19:34)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook