Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Absolut ano lig

15-07-2015 kl. 16:31

Set af 1791

Baby når man er 41/42 år??

Hej

Jeg har børn i alderen 18 til 2 år og ønsker virkelig en mere, problemet er jeg så vil være 41-42 år når en evt baby kommer til verden, kender flere der blev mødre i den alder så det kan jo sagtens fungere. Men alligevel tænker jeg over om det er smart? Man er vel ikke ældre end man føler sig, ud over biologien naturligvis på et tidspunkt siger stop. Har haft 2 SA inden for 4 mdr sidste år Og der ved jeg min alder spiller ind, men ved jo også det vil kunne lade sig gøre, dog er jeg bekendt med diverse former for rissisi osv. I dag er kvinder jo oppe i alderen når de får børn, så derfor ser jeg ikke mig selv som GAMMEL GAMMEL mor hvis det er. Hvad siger i andre om et sådan "ønske" For det eneste der er i hovedet på mig er ønsket om endnu en baby.

Svar til dette indlæg

Jeg fik en som 42-årig ... 29-07-15
kl. 17:56

Åh kender det Mia 29-07-15
kl. 16:55

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook