Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Zzolla

23-07-2015 kl. 14:42

Set af 302

gider ikke køre langt...

og heldigvis er det et af de områder hvor min kære ægtemand er meget enig med mig. Synes også at turen derned er ren spild af feriedage, som jeg altid har for lidt af. Og hvis din mand synes at flyve på charter er besværligt, så vil jeg tro at køre må være mindst dobbelt så besværligt. Der skal man planlægge mere selv OG turen tager lang tid OG er mere risiko for at børnene bliver trætte og umulige.

Det sagt, så prøv noget nemt, som at gå ind på danskbilferie eller fdm hjemmeside og finde ud af hvordan du booker der. Tror at I hvert fald fdm har telefon man kan ringe til for hjælp, hvis det skal være.

men igen, hvis det skal være nemt og smertefrit, så er charter nok det nemmeste. Der er det hele planlagt for en, man flyver, sætter sig I bussen og møder på hotelet ;-) (ikke det, det gider jeg ikke heller ikke, da jeg kan li at der sker noget mere på min ferie og gider ikke sol-bade, men det er nemt, specielt med børn).

Held og lykke med det
Solveig (som ikke ville kunne forestille sig ikke at rejse, har været 4 gange I tyskland og 4 gange I Holland I år med arbejde, 1 gange I tyskland på ferie (munchen, kan anbefales med børn) og 1 gang I USA, skal til Island på ferie til jul, holder også ferieweekend til Manchester og en lang weekend i Berlin og så med arbejde forventer jeg at komme til Kina til efteråret og så 2-3 gange til tyskland og 2-3 gange til Holland...)

Dette er et svar til Kør selv ferie /charter

af Anno (23-07-2015 kl. 11:06)

Svar til dette indlæg

Vildt så meget du rejser Anno 23-07-15
kl. 18:15

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook