Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Berlin

26-07-2015 kl. 23:14

Set af 139

ingen dårlige med andre

men vi har været lidt pinlige over os selv nogle gange. Lige nu fx over at vi har lavet pletter på byttedamens pæne viskestykker. En anden gang smadrede vi en bodumkande. Som regel er det i bagatel-kategorien, men kaffekanden lagde vi 50 euro for. Vi udlånte også nogle cykler, der åbenbart trængte til reparation, og den udgift dækkede vi.

vores egen rengøring derhjemme: jeg går helt amok. Jeg betragter det nemlig som en anledning til at få gjort den årlige hovedrengøring. Så jeg kan bruge 1-2 dage på rengøring og oprydning, pudser vinduer, støver oversiden af loftlamperne af, gør rent i køkkenskufferne og afrimer køleskabet...

udveksling af nøgler: flere muligheder, vi har prøvet både at møde dem, at sende nøgler med post, og at aftale med naboer at de er hjemme og kan lukke folk ind.

Jeg har fremlejet vores lejlighed 2 gange, og begge gange havde folk gjort ret dårligt rent efter sig. Så jeg foretrækker absolut boligbytte, det giver generelt en bedre stemning.

Man møder alle slags, både dem, der bare vil spare penge og regner meget på om byttemålet har samme værdi - og dem, der er virkelig varme og generøse og har købt stort ind til frokost til når man ankommer. Folk er gode til at hjælpe en med geheimtips og lokale informationer. Da vores børn var lidt mindre var det enormt skønt, hvis der var et børneværelse med legetøj. Men haven er også et hit.

Det er rigtig fedt, fordi man på alle måder kommer ind under huden på det andet land og føler sig lokal. Ulempen er så at man som regel IKKE sparer penge, fordi man til gengæld holder længere ferier ;-)

pøjpøj med det..!

Dette er et svar til Har I oplevet nogen dårlige oplevelser?

af Nørrebro (26-07-2015 kl. 18:38)

Svar til dette indlæg

Tusind tak for svar :-) T. Nørrebro 26-07-15
kl. 23:23

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook