Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Zzolla

05-08-2015 kl. 09:32

Set af 229

ja, efter min mening

det sagt, så er det hovedsagligt fordi jeg tror helt og 100% på at man kan og skal klæde sig i det tøj man kan li og som man har det godt med. Jeg brugte de første ca 35 år af mit liv på at tænke på om mon jeg da kunne have det her eller det der på (fordi jeg vejede en eller anden sted fra 2-25 kg for meget), eller var for gammel, eller for tyk, eller for et eller andet. Så jeg gik tit i tøj som var efter min mening ok, men ikke måske det jeg syntes var pænest, men jeg gik i det alligevel fordi jeg syntes det klædte mig (læses som jeg ikke så for tyk ud i det), samt passende.

Så for et par år siden besluttede jeg mig for at stoppe med det. Nu køber jeg det tøj jeg synes er pænt og jeg kan li. Og så er jeg ligeglad om det er passende for en kvinde i 40'erne som vejer 25 kg for meget. Det sagt så må det nok tilføjes at min smag er meget klassisk, så jeg går for det meste i pæne blusser med blazer og stramme bukser, eller i kjoler. Så jeg tror ikke det er upassende for min alder, men hvis det er, så liver jeg med det.

Så køb et par. De er helt sikkert meget behagelige at have på. Og derudover så synes jeg faktisk at løse bukser klæder kvinder med pæreform godt, fordi de kan tale lidt mere stramme toppe til. Og selv om du ikke gjorde, hvis du kan li dem og synes du er lækker i dem... så udstråler du det. Jeg tror at når man er tilfreds med ens udsende så kan det ses... og så ser man godt ud.

Solveig

Dette er et svar til Tøj til jer

af Anno (05-08-2015 kl. 08:08)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook