Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Zzolla

10-08-2015 kl. 15:09

Set af 376

hvad laver jeres børn hjemme alene?

altså de børn som ikke går i SFO/klub og som er alene hjemme I et par timer inden voksne/større børn kommer hjem.

Min store dreng har skole til kl. 15 hver dag (undtaget lige fredag) og han tager i klub. Han har godt nok nogle venner som ikke tager i klub og bare går hjem (det er dog til videre absolut ikke fleretalet). Og han har derfor også været hjemme med dem om eftermiddagen. Og adspurgt så får jeg at vide at de ser fjernsyn og/eller spiller. Og at det gør alle dem som går alene hjem. Han har af samme grund efterspurgt at få lov til at ikke bruge klub, fordi han kunne godt tænke sig at være alene hjemme hele eftermiddagen og spille udafbrudt. Men det får han så ikke lov til. I klub kan han spille 1 dag ud af 5, de andre 4 dage leger han en del udenfor (baskeball og fodbold), spiller music, laver håndarbejde... og er sammen med sine venner (dem som er der endnu).

Er det sådan hos jer. Når jeres børn er alene hjemme i en eller flere timer? At de spiller eller ser fjernsyn til I kommer hjem? Eller hvad underholder de sig med mens de venter?

Ikke ment som kritik. Bare et nysskerigt spørgsmål. Mine børn (som er lige startet i 3 og 5 klasse) kan sagtens være alene hjemme i et par timer MEN de er dårlige til at være alene hjemme sammen, hvis de ikke får enten lov til fjernsyn eller spilleri (så kommer de op at skændes og derefter op at slås). Så ville høre om der var andre med samme problem...

Solveig

Svar til dette indlæg

Forskel på dreng og pige JEB 10-08-15
kl. 16:25

Spiller, læser eller løber Ann# 10-08-15
kl. 16:22

Spiller som regel også Mutti 10-08-15
kl. 15:48

Same same Nansen 10-08-15
kl. 15:14

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook