Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Zzolla

10-08-2015 kl. 15:12

Set af 116

nej

selv den store som går nu i 5 klasse går i klub. Han har skole til kl. 15 og bliver hentet i klub ved 16 tiden (undtaget torsdage, hvor jeg henter ham direkte fra skolen, da han har basketball træning kl. 16 og han skal have klædt om og varmet op inden). Han ville alt andet lige ikke kunne finde ud af andet end at spille/se fjernsyn derhjemme og derfor synes jeg det er bedre for ham at tage i klub og hygge lidt med vennene.

Den lille på 8 snart 9, spiller foldbold fra han er færdig i skolen kl. 2 til han hentes kl. 16. Og det er bade sjovere og bedre for ham end at tage alene hjem, hvor han lige som storebror, nok ville ende foran fjernsynet med ipaden i hænderne.

Solveig

Dette er et svar til Har I meldt jeres børn

af Eva (10-08-2015 kl. 11:23)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook