Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Hans-2

13-08-2015 kl. 17:32

Set af 315

JA og mej

At jeg skulle være et modbydelig menneske det kommer lidt bag på mig, Jeg har aldrig gjort en kat fortræd og har haft et udmærket samarbejde med arbejdskammerater og kolleger
Når jeg skriver at fedme er et stigende problem så er der ikke sat nogen navn på, men du føler dig åbenbart ramt, og det er fordi at du sidder der i dit flæskebjerg og syg på kontanthjælp og skidt og lort flyder om øren af dig og du kommer ingen vejene. Hvis du vil have noget hjælp så må du hjælpe dig selv, der er ikke andre der kan og vores samfund kan ikke blive ved. Vi som har været på arbejdsmarked siden vi var 16, kan ,vil ikke blive ved med at helle penge i et stort hul.
Om jeg skulle have mundkurv eller skydes. Nu er det sådan at vi lever i et frit land, og har ret til at give sin mening om alt, og den mening er der så ikke alle som kan tåle, men du må så holde dig væk.
Og så mine kloge børnebørn. De er nok ikke klogere end andre, men de er begyndt skolen 3 år før end danske og det er med 3-4 sprog.
Så er der nogen som skriver at jeg er ordblind. Spild af tid, jeg har vist det i 50 år. Til gengæld har jeg altid været god til matematik også beder end de unge i dag. Det heder hvis at kan man ikke ramme manden så kan man sparke på hans hund.
Hans

Dette er et svar til TIL HANS !!!

af olibias (13-08-2015 kl. 09:31)

Svar til dette indlæg

så god en menneskekender olibias 13-08-15
kl. 22:06

Okey Hans .... bullen 13-08-15
kl. 19:16

Åååhhhhh jeg glæder mig!! Trunte 13-08-15
kl. 18:22

Du ER modbydelig Tanker 13-08-15
kl. 18:03

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook