Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Zzolla

18-08-2015 kl. 10:47

Set af 344

har du tid?

Først la mig sige at jeg er overvægtig og hvis min mand ville begynde at sige/opføre sig som din gør, ville jeg sparke ham i nosserne. Næsten helt ærligt. I hvertfald svine ham til og ikke tage det stille eller roligt.

Men det jeg tænker er at hvis manden løber 3x10 km om ugen, så må han bruge I nærheden af 3 timer om ugen på sig selv og kun sig selv. Sandsynligvis mere, fordi han skal nok have tid til bad og før-efter tid.. Eller hvad? Har du den privat-tid? Hvor han star for børn og hus og mad og alt det andet du laver mens han løber? Er der 3 faste timer om ugen, hvor du kan pleje dig selv?

Jeg synes at du skal starte med at fortælle manden at opføre sig ordenligt og støtte op om dig. Sig som er at du er ked af det, du har det hårdt OG at det er umligt for dig at tabe dig og komme videre uden at du først får det bedre. Og så må du sige til manden at nu har du tænkt dig gøre noget for dig selv, ikke for at tabe dig, men for at komme derhen at du kan tabe dig. Og du derfor har tænkt dig gå fast til ?? (noget du har lyst til, noget som vil give dig overskud, fx hobby, motion, lange gå-ture, besøg på café med veninder... hvad du tror vil gøre at du får det bedre). OG gør det. Brug tid på dig. Hvis der ikke er tid nok til jer begge, så må det være din tid nu.

Held og lykke til
Solveig

Dette er et svar til Min mand er ikke tilfreds med mig

af Ano idag (17-08-2015 kl. 22:13)

Svar til dette indlæg

Jo Ano idag 18-08-15
kl. 11:30

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook