Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Mykene

20-08-2015 kl. 18:41

Set af 187

Lektier er et fortidslevn

Alt nyere forskning peger efterhånden ret entydigt på at lektier gør mere skade end gavn, hvis der er tale om traditionelle "træne" lektier.

Min datter faldt også drastisk i niveau på grund af lektier og vi valgte også at hun ikke skulle lave lektier, hvorefter hun igen steg I niveau.

Efter min mening er lektier et gammeldags fænomen der for længst burde være afskaffet.

Tror jeg har skrevet det før herinde, men jeg ser konsekvensen af lektietyraniet da jeg møder børnene senere i livet når de skal have en uddannelse, og shit hvor er der bare mange unge der ikke evner at sætte sig selv I gang, der ikke brænder for noget og som sidder passiv og afventende på at underviseren fortæller dem hvad de skal lave - hvis ikke de får "lektier" får laver de nemlig ingenting.

Mine unger skaber deres egne projekter efter skole og de er fyldt med sprog, dansk, naturteknik, it etc- forskellen er bare at de nu er motiveret for at bruge det de har lært I skolen

Dette er et svar til Det synes jeg er lidt sørgerligt

af Mie (20-08-2015 kl. 08:00)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook