Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Ano

01-09-2015 kl. 11:20

Set af 198

Indretning sommerhus

Vi har købt et ældre sommerhus og skal snart i gang med at renovere. Jeg har kigget en del på nettet og i diverse boligmagasiner og fundet en del inspiration.

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres forslag til indretning af sommerhus. Vi har tænkt os at male vægge og lofter hvide, og så vil vi gerne lægge et lyst trægulv. Køkkenet maler vi også - skal det også være hvidt, eller bliver det for meget hvidt? Jeg drømmer om en Ikea Ektorp hjørnesofa - også i hvid :-) Jeg elsker hvid! Og huset virker mørkt, som det er i dag med trævægge og -lofter, sorte bjælker, sorte sofaer, træmøbler...

Vi vil gerne have en helt anden stil, end den vi har i vores hus. Det skal være lyst, hyggeligt og enkelt uden en masse nips.

Kom gerne med alle jeres indretningsfif.

Svar til dette indlæg

vores sommerhus bullen 02-09-15
kl. 11:02

under min uddannelse som scenograf Berlin 01-09-15
kl. 18:58

Nu har jeg jo ikke set huset, men... Elm 01-09-15
kl. 17:03

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook