Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Berlin

06-09-2015 kl. 09:02

Set af 157

det samme her

...men jeg ville egentlig gerne abonnere på en ugeavis som Die Zeit for at få fordybelsen og de lange features. De almindelige danske aviser kan også have gode lange artikler.

Er det ikke efterhånden det, aviser kan - altså levere fordybelse, analyse og baggrundsviden - nu hvor man er så vant til en konstant strøm af korte informationer?

jeg kan være lidt nervøs for, hvad vores børn lærer. Al den information er faktisk overfladisk - der mangler kritisk sans, dybde - ting, jeg har lært at sætte pris på efter at være vokset op i et hjem med en fast, tyk avis der kom ind ad brevsprækken hver dag. For vores børns skyld tænker jeg, at vi burde holde en avis. Vores ældste datter læser gerne gratisaviser i tog og tager dem med hjem.

Dette er et svar til Vi abonnerer ikke

af Den gamle (06-09-2015 kl. 08:32)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook