Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Meget ano

12-09-2015 kl. 13:21

Set af 486

Jeres ærlig mening

Jeg skriver det meget kort.
Vi har kendt hinanden i 5 år, aldrig boet sammen, har både være kæreste m/u børn og blot elskende (ikke kærester). Et meget turbolent forhold.
De sidste 4-5 uger har vi ikke været sammen, men blev enig om at prøve igen, som kæreste, men ikke ses med børn.
En lille djævel sagde mig at noget var galt og jeg tjekkede hans mobil. Han har haft sex med to andre i den periode vi har været fra hinanden. Og jeg har det virkelig VIRKELIG dårligt med det.
Ved godt vi var gået fra hinanden, men når han vender tilbage til mig (for 17 gang - altid ham) og siger han elsker mig og kan undvære mig, hvad fanden skal jeg så lige tro?
Et eller andet sted kan jeg jo ikke "tillade" mig at være sur, da vi jo var gået fra hinanden, men hvis han virkelig elsker mig, hvordan fanden kan han så være sammen med 2 andre på så kor tid?
Jeg er virkelig i vildrede med en kæmpe knude i maven, nu havde vi jo lige fået alt på den rene.
Og jeg er ikke lige i humør til at høre noget om at snage i telefoner!

Svar til dette indlæg

hejsa raja 14-09-15
kl. 09:06

Det bliver aldrig godt Line 13-09-15
kl. 08:58

Noget rod Elm 12-09-15
kl. 17:08

He he, He 12-09-15
kl. 14:26

Enig... Ano 12-09-15
kl. 14:19

Ærligt, så gad jeg ikke Den gamle 12-09-15
kl. 13:59

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook