Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Mig

17-09-2015 kl. 10:14

Set af 246

Ja...

Jeg trivedes ikke i mit forrige job (nyoprettet stilling - designet til mig, men vi havde
ikke fået forventningsafstemt). Jeg var der i 5 måneder, og de sidste knap to
måneder var det bedste ved jobbet cykelturen frem og tilbage gennem smukke
grønne områder :-). Jeg græd ofte alene på cyklen om morgenen og talte endelig
med min chef om det, og vi blev enige om at stoppe samarbejdet, dvs jeg sagde op
og var så heldig at blive fritstillet, da der ikke var en pointe i at fortsætte (Jeg havde
nok også fået sygemelding hvis jeg var blevet bedt om at blive til den bitre ende, for
jeg havde det skidt). Jeg gik lidt over en måned derhjemme og 'slikkede mine sår'.
Og så var jeg klar igen.... Havde længe tænkt at jeg gerne ville prøve på at
undervise, så søgte et barselsvikariat på et gymnasium og fik bogstaveligt jobbet
dagen efter at jeg havde sendt ansøgningen! Det er nu et lille år siden, og jeg er
lykkelig over at jeg turde sige op uden at have noget nyt.
Men jeg kan se nu at jeg virkelig ikke havde det godt.
Pyh, hvis du har det på samme måde som jeg havde det, kan jeg kun sige at det vel
nok er godt at du har sygemeldt dig. Pas godt på dig selv, der er ingen som takker
dig for at 'tage dig sammen', hvis du bare får det dårligere. Måske har du bare brug
for et par dage til at puste ud, måske har du brug for længere tid, men tid skal der
til!
Kram!

Dette er et svar til Har I prøvet det?

af Ano lige nu (17-09-2015 kl. 07:44)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook