Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Berlin

20-09-2015 kl. 07:38

Set af 234

den sidste del af dit indlæg

synes jeg, går lidt for langt.

Som du skriver; du kender ikke TS. Det er let at fortolke hende som en overivrig pleaser, når indlægget netop handler om det - at hun er ked af det, og gerne vil have/beholde sine gamle venner og ikke forstår, hvad der har ændret sig.

til TS - du har gjort hvad du kunne; prøvet at spørge hvad der er i vejen. Har du talt med dine 4 andre veninder om det? Folk er meget konfliktsky, men prøv alligevel om du kan få dem til at komme med deres tanker. Hvordan forholder det sig i øvrigt med kolleger, arbejde..? går det godt dér?

Ellers prøv en psykolog - ikke fordi der er noget i vejen med DIG, for det tror jeg ikke, der er. Men fordi det kan være, du kan få gode råd til kommunikation og en mere ærlig feedback der.

Dette er et svar til Svært når man ikke kender dig

af Jette (20-09-2015 kl. 06:57)

Svar til dette indlæg

Arbejdsmæssigt Anno 20-09-15
kl. 09:25

Hmm :) Jette 20-09-15
kl. 08:08

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook