Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

ano

20-09-2015 kl. 16:09

Set af 180

ss

Til at starte med har vi en med hver. Så må se hvordan det kommer til at gå.. Pigerne har selv valgt hvem de vil bo hos. Så er der nok nogen der vil mene det skal de ikke bestemme. Mit forhold til den yngste kommer an på om farmand er i nærheden. ER han der- kan det være anstrengt- hun respekterer ikke mig i hans nærvær- er vi alene ved hun kan vi sagtens hygge og ha det godt.

I dag slog hun den helt ud af den blå luft under morgenmaden. Farmand skældte straks den store ud- at det var hendes egen skyld. sad helt målløst og med tårer i øjnene.. Prøver ikke at parti i deres konflikter- og dem er der mange af. Prøver at hjælpe dem med at løse dem.

Ved allerede nu at i fremtiden- skal jeg igennem en masse konflikter med ham. Håber bare at han snart vågner op- og ser hvad han har gang i. Nu glæder jeg mig til 1 oktober der flytter jeg sammen med den store i lejlighed.

Dette er et svar til Men så er det jo ikke

af Line (20-09-2015 kl. 07:38)

Svar til dette indlæg

For filan Line 21-09-15
kl. 11:47

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook