Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Zzolla

21-09-2015 kl. 12:24

Set af 260

patent-nørd

altså naturvidenskablig-teknisk bagrund (biokemi/kemiingeniør) med jura oveni. 63.000 + 10% pension (men til gengæld ikke nogen bonus, som jeg ellers har haft de forskellige steder de sidste 10 år). Arbejder 37 timer om ugen, og faktisk så holder det ret godt her (også første gang I lang tid jeg tror at jeg er meget tæt på de 37 timer, har ofte været tættere på det dobbelte). Så realt arbejder jeg nu ca 40 timer om ugen.

Det er faktisk relativ lav løn for min branche, når jeg søgte job sidste år, så var det her (hvor jeg så endede) den som havde lavest løn-niveu. Jeg valgte dem så hovedsagligt (blev tilbudt andet job samtidligt hvor jeg blev tilbudt 10.000 ekstra om måneden) fordi det er kun 10 km fra mit hjem, tager 10 min med bil eller 35 min på cykel... som er ren luksus. Og så arbejder jeg (som forklaret ovenfor) mindre end jeg plejer. Kun 37-40 timer (nok tættere på 40) om ugen, mens jeg plejede at arbejde over 50 timer om ugen og nogle gange endnu mere.

Solveig

Dette er et svar til Job og løn

af Ano (21-09-2015 kl. 11:22)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook