Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Ano5

05-10-2015 kl. 12:42

Set af 169

Hjælp jeg taber hår

Ja, som overskrifter siger, så er jeg begyndt at tabe ret meget hår. Jeg har langt naturkrøllet hår, og hver morgen efter bad kan jeg rede en stor håndfuld hår af, hvilket jo naturligt gør, at mit hår efterhånden er blevet meget tyndt:-(. Jeg har spurgt på apoteket og har i den anledning fået nogle piller, hvor jeg skal spise 3 om dagen. Synes dog ikke, de har nogen effekt. Jeg synes heller ikke, at jeg egentlig har forandret noget, som kunne have indvirkning på, at jeg nu taber så meget hår. Er der nogen herinde, der kender til en mirakelkur eller lign., der kan hjælpe på mit hårtab? Eller skal jeg måske hellere kontakte min læge. Gode råd søges, inden jeg bliver helt skallet:-(

Svar til dette indlæg

Tak..... Ano5 06-10-15
kl. 11:20

ingen kur, blot opmuntring herfra anne 05-10-15
kl. 22:10

B vitaminer JEB 05-10-15
kl. 21:00

hvis det Malle 05-10-15
kl. 17:00

Altså Gizmo 05-10-15
kl. 16:45

Hmm - jeg har ladet mig fortælle Lone Møller 05-10-15
kl. 12:45

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook