Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Stine

17-10-2015 kl. 12:01

Set af 271

Selvfølgelig er I i tvivl....

og det lyder godt med en uges tænkepause. Har du mulighed for at tage fri et par dage, så du har tid til at tænke?

For mig ville det ikke så meget være tanker om rejser eller bil/taxa, der ville gøre udslaget. Jeg ville tænke på, om vi ville kunne få hverdagen til at hænge sammen med 4 børn.

Vi har 3 børn, det ene med et mentalt handicap. Det kræver både meget fokus på dette barn og på de andre. Hvis vi skulle have et 4. barn, ville vi blive nødt til at lægge vores liv om. Jeg ville ikke kunne arbejde mere end 20 timer om ugen. Har I mulighed for deltid?

Der er en vis grad af arvelighed i vores barns handicap, så jeg ville simpelt hen ikke turde få et barn til. Et super sundt barn ville vi nok kunne klare, men endnu et handicappet barn ville være en meget stor byrde. Er jeres barns vanskeligheder arvelige?

Jeg er HELT færdig med bleskift, æbleskiver i vuggestuen, forældremøder hele tiden etc - jeg har simpelt hen ikke energi til mere. Og det lyder heller ikke som om, at du har det, hvis du føler, at du allerede nu ikke slår til, og at du ikke vil kunne give dine 3, hvad de fortjener.

Held og lykke med beslutningen - og mange tanker til dig. Et fjerde barn er en gave - en velfungerende familie på 5 er også en gave.

Venlig hilsen Stine

Dette er et svar til Nr. 4! Shit, det var ikke planen:-(

af mortil3 (17-10-2015 kl. 11:05)

Svar til dette indlæg

Tak for svar! mortil3 17-10-15
kl. 16:07

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook