Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Mutti

19-10-2015 kl. 18:35

Set af 265

Her bliver der også spillet meget,

men hvis det ikke lige regner eller er hundekoldt er han meget udendørs med kammeraterne hvor de laver tricks på løbehjul eller spiller fodbold, selvom sæsonen er slut.
De bytter også meget fodboldkort, når de er inden for.
Så bruger de også tid på at optage videoer, som de enten ligger op på youtube eller FB. Ved godt at det i sidste også ender op foran en skærm, men den tid de bruger på at optage videoen, der har de en "aktiv" fest sammen.

Så hos os hjælper det når han er sammen med kammeraterne, så der er stort set altid én eller 2 kammerater herhjemme. Så snart han er selv sidder han foran en skærm..... og det er vel tiden. 10+ børn leger jo ikke som vi andre gjorde den gang.....

Ja, og ellers laver vi meget sammen når vi har fri. Han bliver også sat til at lægge tøj/strømper sammen med mig, bliver sendt på små-indkøb ved købmanden/Brugsen og andre daglige dags gøremål, så han ved at han er en vigtig del for at familien kan fungere og ikke ender ud som en doven-lars. Og så begrænser vi voksne også selv tiden foran skærmen når børnene er hjemme og inviterer til en rask gåtur i stedet for eller en gang brætspil.

Dette er et svar til PC hele tiden!

af JEB (19-10-2015 kl. 17:25)

Svar til dette indlæg

Forresten: Mutti 19-10-15
kl. 18:47

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook