Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

MSE

20-10-2015 kl. 20:14

Set af 121

Lad drengen kede sig......

så finder han nok på noget andet end at spille. Jeg ville sætte en tidsgrænse for spil (f.eks. 2 timer om dagen), og så ER der bare ikke mere spilletid den dag.

Jeg mener ikke, at det er de voksnes opgave at underholde så store børn, så det må være hans eget ansvar at få tiden til at gå. Men man kan selvfølgelig få knægten med på biblioteket eller på andre måder prøve at hjælpe ham i gang med noget. Jeg kan bare ikke forestille mig andet, end at han også selv kommer i gang med noget, hvis han keder sig tilstrækkeligt.

Børn har klaret sig gennem det meste af menneskehedens historie uden pc, så det gør din søn også.

Vores dreng går i 5. klasse, og vi har spillefri perioder, for tiden er det hele onsdag og søndag kl. 10-18. Der bliver spillet en del de andre dage.

En anden ting er, at børn skal læse meget for at få et godt skriftsprog. Jeg er lærer på en ungdomsuddannelse, og selv mange velbegavede børn har svært ved at skrive. Så læsning er altid godt.

Held og lykke

Vh. MSE

Dette er et svar til PC hele tiden!

af JEB (19-10-2015 kl. 17:25)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook