Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

lillebitte

29-10-2015 kl. 14:44

Set af 829

Tja..jeg ville omvendt være..

hurtig på tasterne og få sagt for invitationen. Det synes jeg er almindelig pli og høflighed.

JEB, jeg synes ikke, din kærestes søster er tidlig ude. Jeg tænker, at mange planlægger, hvem de holder jul med på nuværende tidspunkt.
Hvorfor vente? Julen behøver jo ikke starte nu af den grund?

Man venter da heller ikke med at invitere til bryllup, barnedåb, 30 års fødselsdag og meget andet til nogle uger før arrangementet løber af staben!?

Jeg undrer mig generelt over det du skriver.

På baggrund af en invitation til jul reagerer du med:
"Say what???", "ingen skal spørge til jul..." og "Så siger jeg bare nej til det hele.."

Det er for mig helt uforståeligt. Faktisk en temmelig arrogant reaktion og holdning at have.

En invitation er da et ønske fra nogen om at se dig/jer!? Det er da positivt, og bør da påskønnes. Eller?

Der kan selvfølgelig være mere til historien - en baggrund jeg ikke kender - med når jeg læser det som svar på TS's indlæg, er det mit indtryk.

At du ikke er i julehumør eller nytårshumør nu, synes jeg er helt og aldeles rimeligt. Men ikke at forholde sig til invitationer af denne grund, eller bare at tage nej-hatten på, synes jeg er uanstændigt.

Mit indlæg lyder måske hårdt, jeg bruger vendinger som "arrogant reaktion/holdning" og "uanstændigt". Jeg kender som sagt ikke baggrunden og kender ikke dig, men som jeg læser dit indlæg, er det det indtryk jeg får.

Venlig hilsen
Lillebitte

Dette er et svar til Altså...

af JEB (28-10-2015 kl. 15:34)

Svar til dette indlæg

Helt i orden :-) JEB 30-10-15
kl. 13:12

enig (t) dp 30-10-15
kl. 09:50

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2020

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Facebook