Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Jane

18-11-2015 kl. 12:02

Set af 129

Fortsættelse

En god sikker ridehjælm der passer i størrelsen er derimod et must -
Brug pengene der
Ridebukser kan købes for ca. 150 kr. fra nye til børn. Min yngste rider faktisk bare i kraftige leggins fra H & M. Hun bryder sig ikke om ridebukser, da hun er sart hvis noget strammer om maven. Det fungerer fint.
Begge børn rider i gummistøvler, der virker mindst lige så godt som ridestøvler, Faktisk bedre, da man kan lægge en ekstra sål i, tage en tyk sok på om vinteren. Og de er meget lettere at få af/på end gummiridestøvler. En god ting kunne dog være, at anskaffe et par termoridestøvler - Børn fryser hurtigt på hesteryg om vinteren og så er det ikke sjovt
Når det bliver rigtig koldt kommer den yngste til at ride i sin flyverdragt og den ældste i et par termoridebukser jeg har købt. Termoridebukserne bruges også i skolen m.v. = Ingen mér investering der.
Vanter er et must også, da tøjlerne ellers kan gnave, men det behøver ikke være (dyre) ridehandsker - Og vanter skal de jo have i forvejen
Rideklubben har strigler og hovrensere m.v. Men ellers er det jo fine fødselsdags/julegave ønsker

Rideklubben kræver bare en ridehjælm (der faktisk kan lånes men ikke i den kvalitet jeg vil have). Resten af udstyret er helt op til forældrene OGSÅ til stævner i de små klasser. Og ungerne rider derfor i alt muligt.

Så overvej om I har pengene til selve rideundervisningen og tiden dertil. Lad ikke overvejelser om udstyr, forsikring eller lignende skræmme dig.

Og undersøg mulighederne i de lokale klubber. Hos os starter man på lørdagshold og det er kun hver 2. lørdag og koster 200 kr. pr. mdr.

Dette er et svar til Har to børn der begge går til ridning

af Jane (18-11-2015 kl. 11:43)

Svar til dette indlæg

Sidste Jane 18-11-15
kl. 12:07

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook