Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Nørrebro

20-11-2015 kl. 09:26

Set af 240

Vi har oplevet det samme

Nora 8 år ville i lang tid ikke have idræt.
Der var flere årsager fandt jeg til sidst ud af, efter at have fået hjælp af hendes favorit lærer til også at spørge ind.
Hun er ikke så meget for at blive delt op i hold hun ikke 'kender', de havde idræt samme med en anden klasse og hun synes ikke hun er god nok til boldspil, og bange for at de andre griner af hende.
De har så nu øvet lidt boldspil uden for idrætstimen og kun med klassen, hvilket jeg synes var fantastisk at de ville gøre for hende :-)
Så for en måned siden skulle de spille fodbold og det elskede hun fra dag et så nu vil hun godt til idræt, de første par gange slap hun for at bade, fik lov til at starte ud med små skridt men nu bader hun også.
En af årsagerne til hun ikke ville bade, var at hun var bange for at brandalarmen som var gået et par gange på det sidste skulle starte mens hun var i bad :-)
Så med stor tålmodighed for os og ikke mindst hendes fantastiske læreres side, er hun nu glad for idræt igen :-)
Pøj pøj med din pige.
Kh
Mia

Dette er et svar til Bad efter idræt

af Mor til to (19-11-2015 kl. 08:33)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook