Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

JEB

20-11-2015 kl. 10:35

Set af 355

Hest...

Læste tråden den anden dag omkring børn og ridning og tænkte at der er mange ride interesserede herinde.
Sagen er den at min veninde skal at med sin ene hest. Stor fuldblod, han, omkring 10 år, ridehest, har ikke sprunget.
Hun blev for knap 3 måneder siden kastet af ham på rideskolen (gjorden sprang og han trampede på hende ved et uheld), men hun fik kvast 6 ribben, en del småskader, revet et korsbånd over og brækkede en tå. Hun har fået samlet 4 ribben med titanium, og går stadig sygemeldt, men det er ikke sikkert at hun får sin fulde førlighed igen, og da hun også har to islændere, vil hun gerne af med ham, da hun ikke vil kunne gøre det for ham som hun gerne vil.
Han er en spilopmager, og derfor et "projekt", men fantastisk smuk. Hun er villig til at sælge ham ret billigt (meget billigt faktisk), bare han får det godt.
Måske nogle af alle jer hestepiger kender nogle der kunne være interesseret? Det er på Fyn...

Svar til dette indlæg

Ha ha ha - hvor er du sjov :-) Line 20-11-15
kl. 12:18

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook