Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Line

26-11-2015 kl. 10:51

Set af 249

100 kr. er da ikke specielt lidt??

Som jeg husker det er I 2 voksne og 4 børn?

Man kan ofte få hakket oksekød til ca. 30 kr. kg. (Fx Rema - tilbud 15 kr. pr. 500 gram)

Med en omgang gulerødder, et knoldselleri, to squash, dåsetomater, bouillon og forskellige krydderrier giver det alletiders bolognaise - den burde kunne holde til to dage. Med pasta til er der vel for ca. 80 kr.? Til TO dage.

Hvis man tilføjer kidneybønner, majs og chili giver det en chili con carne. Dertil guacamole og creme fraishe samt revet ost og ris = 100 kr. til to dage.

Vi er to voksne og to børn hos os. Vi har ofte gæster (hver uge) og spiser super lækkert og masser af grønt. Drikker 15 liter øko mælk om ugen og vin og sodavand i weekenden. Vi bruger MAX 4.500 kr. på husholdning. Vi har altid øl/sodavand i huset - men bor også tæt på grænsen.

Jeg køber kød, når det er på bud - ofte 15 kr. pr. 500 gram af hakket okse eller kalv/flæsk og sådan en pakke rækker typisk til to dage hos os fordi vi tilføjer mange grøntsager - sådan kan vi bedst lide vores mad. Vi får vel røde bøffer, roastbeef eller lign. en gang i ugen - der giver det 50-70 kr. for kød pr. aften for super lækker mad.

Dette er et svar til Aftensmad til max 100 kr?

af Millasmor (25-11-2015 kl. 11:44)

Svar til dette indlæg

Næ, det er det måske ikke Millasmor 26-11-15
kl. 15:22

Meget enig! JEB 26-11-15
kl. 12:30

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook