Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Ano

26-11-2015 kl. 20:24

Set af 209

2...

Lav noget positivt og adspredende med børnene, kom ud af de dårlige rytmer og rutiner i det omfang du kan, og øv dig i at fokusere på en god ting i løbet af dagen hver dag. Brug noget tid på dig selv, løb en tur, hør høj musik, gå på cafe... ligegyldigt hvad, formålet er at give dig luft til dig.
Det jeg prøver at sige, er at du er nødt til at fokusere på at du kan ændre din egen måde "at være i det" på. Du kan ikke ændre din mand, det skal han selv gøre, såfremt han vil det. Det nytter ikke at du giver dig selv skylden for at i er der hvor i er, man er to om et forhold, både når det går godt og skidt. Men jeg ved også at det er nemt at sige og mindre nemt at efterleve med sine følelser.

Jeg ved slet ikke om du kan bruge noget af det jeg har skrevet. Men jeg ville bare give et svar, for jeg ved hvor ensomt det kan være at tumle med de tanker du går med. Og igen må jeg derfor opfordre dig til at søge noget hjælp, om det er psykolog eller en nær ven eller lignende. Det har i hvert fald givet mig noget styrke i forhold til at kunne "være i det" indtil jeg er klar til at tage en beslutning om enten skilsmisse eller ej.
Og lige et spørgsmål, du skriver at din mand ikke vil skilles. Har du skåret det helt ud for ham, at det er den eneste løsning du ser, med mindre han er villig til at indse at i har problemer og handle på det? Ikke som et ultimatum, men som en meget klar udmelding på hvordan du har det.

Mange tanker herfra

Dette er et svar til Hjælp udefra?

af Ano (26-11-2015 kl. 20:14)

Svar til dette indlæg

Gud hvor befriende Flora 26-11-15
kl. 21:32

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook