Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

JEB

10-12-2015 kl. 07:22

Set af 347

Hvordan ville I tackle dette?

Sagen er den at min nabos far her i sommer har været min havemand. Han er pensionist og manglede lidt at rive i, og med 4600 m2 grund kunne jeg godt bruge noget hjælp. Han kan egentlig lave det han synes, og så har vi nogle aftaler om hvad jeg kunne tænke mig. Han styrer helt selv hvornår han kommer og hvor meget, og så snakker vi sammen i gang imellem når han har haft nogle timer, og så lægger jeg dem i en kuvert hos naboen. Meget fin ordning.
Nu er sagen den, at de sidste penge for i år (1.500) aflevere jeg for over en måned siden. Til nabokonen, som gik og samlede (mine) nødder ude i haven. Vi snakkede lige 5 min. og jeg stak kuverten i hendes lomme og lynede, da hun havde beskidte fingre. Pengene er altid i en lukket kuvert med gartneres navn på.
Så ringer gartneren til mig tirsdag og spørger om vi ikke havde en aftale om de sidste penge for i år. Og jeg siger at dem har jeg afleveret for længe siden! Det kan han jo ikke forstå... Nå, men jeg tager en snak med naboen, og jo konen kan faktisk godt huske at hun fik pengene, men ved bare ikke hvor de er!!! F... tænker jeg :-(
Jeg siger at hun havde en hvid jakke på (hvor mange har man af dem) og forklarer at jeg stak kuverten i lommen og lynede. De vil lede efter dem. Jeg siger jeg gerne vil have en tilbagemelding.
Jeg har intet hørt! Jeg er selvfølgelig lidt træt af det, da både min nabo og hans far er super søde mennesker, og jeg vil ikke snyde dem, men synes også dette er en meget dum situation.
Hvad tænker I?

Svar til dette indlæg

Jeg ville Gizmo 10-12-15
kl. 10:53

det er ikke din havemands fejl Anobis 10-12-15
kl. 09:41

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook