Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Anne

27-12-2015 kl. 12:38

Set af 227

Selvfølgelig er det ikke kun det.

Vi er meget forskellige og har altid været det, med årene er forskellene blevet tydeligere. Desuden føler jeg, at jeg på mange områder er "mor" for ham og det er jeg rigtig træt af. Jeg er dog også bevidst om mit eget ansvar i den forbindelse, fordi jeg selv har været hurtig til at tage et ansvar og har nurset ham, desværre opdagede jeg først da vi fik børn at jeg ønskede at han tog mere ansvar og da var det ligesom for sent, for der havde han sluppet tøjlerne. Det har jeg selvfølgelig talt med ham om, desværre uden held på den lange bane. Det var også en af de ting vi bl.a. arbejdede på i vores parterapi.
Han er desuden lidt af en træmand. Ikke så god til at vise følelser over for mig og det savner jeg naturligvis. Og så har vi været rigtig dårlige til at pleje vores forhold.
Dette sammenlagt med leverpostejshverdag, dårlig økonomi osv. gør at jeg er hvor jeg er i dag.

Jeg er klar over at tingene ikke bliver bedre med en anden mand. Min plan er absolut heller ikke at jeg skal ud og finde en ny. Lige nu har jeg allermest lyst til at være alene og få mærket efter, hvem jeg er. For jeg føler at jeg har tabt mig selv et sted.

Dette er et svar til jeg savner flere oplysninger...

af Anobis (27-12-2015 kl. 11:48)

Svar til dette indlæg

tak for uddybningen... Anobis 27-12-15
kl. 13:26

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook