Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

ninav26

03-01-2016 kl. 14:36

Set af 91

nej men send blomster...

Hvis du ikke har haft noget med afdøde at gøre og aldrig har mødt vedkommende, så vis din omsorg på et andet tidspunkt - til begravelsen kommer masser af nærmeste, som også har relation til afdøde - og dem skal jeres venner bruge deres energi på.

Lav noget aftensmad, kom forbi med blomster, tilbyd at pas børnene - men begravelsen vil jeg mene er for folk med tilknytning til afdøde, ikke for folk med tilknytning til folk med tilknytning til afdøde. Men du er fantastisk for at gøre dig tankerne.

En begravelse, jeg er ked af at have misset, er netop en venindes mors begravelse - men jeg skulle arbejde og kunne på ingen måde få fri. Men jeg havde været på ferie med moren, arbejdet for moren OG været sammen med dem i festligt lag flere gange.

mvh

Nina

Dette er et svar til Deltagelse i begravelse?

af Ano (30-12-2015 kl. 07:00)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook