Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Dorthe

06-01-2016 kl. 22:19

Set af 383

Mangel på pasning af børn

Hej med jer,
Vi er desværre i den dumme situation, at vi aldrig har mulighed for at få passet vores børn. De næste 2 lørdage er vi inviteret til en stor fest hos et nært vennepar og en 40-års fødselsdag og vi ved bare ikke hvad vi skal gøre. Vi har faktisk en stor familie, men de gange vi har spurgt dem, om de ville have lyst til at passe, har vi fået at vide, at det altså ikke lige passer så godt.
Det er nogle søde og skønne børn vi har, men vores familie har bare glemt hvor meget hjælp de selv har fået, da de selv havde mindre børn og har bare nok i sig selv - jeg har mange gange passet mine niecer og nevøer.
Bliver bare så ked ved tanken. Både fordi at vi er 100-metermestre i at melde afbud til alverdens hygge, hvor børnene ikke kan komme med, men også fordi at det ville være dejligt for børnene at hygge sig med nogle andre voksne.
Børnene er 12, 8 og 6 år. De er ret fornuftige og gode sammen.
Hvor store mener I børn skal være, inden de kan være hjemme alene en aften, hvor forældrene er lige i nærheden og kan komme hjem i løbet af 5 min?
Knus Dorthe

Svar til dette indlæg

Kender det Mette 10-01-16
kl. 21:49

Kammeratovernatning? Caw 07-01-16
kl. 20:39

Jeg ville lade dem være alene hjemme, Stine 07-01-16
kl. 17:20

Sleep overs Ann# 07-01-16
kl. 10:22

Barnepige Anno 07-01-16
kl. 08:57

Har I prøvet Nansen 07-01-16
kl. 08:44

Hvis I kun er 5 minutter væk Lone Møller 07-01-16
kl. 08:14

Jeg synes JEB 07-01-16
kl. 07:18

Kan I ikke hyre en barnepige? Kathrine 06-01-16
kl. 23:12

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook