Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Stenz

27-01-2016 kl. 10:58

Set af 156

Vi har været flere steder

Hvis I starter i Bangkok og har 4 uger, så ville jeg foreslå:

- 3 dage i Bangkok
- Tur fra Bangkok (3-4 dage) ud til Kanchanaburi-provinsen. Vi var på en tur, hvor vi besøgte River Kwai og en lille by i nærheden af grænsen til Burma (Sangklaburi), hvor vi boede på et lille guest house (P. Guest House) og et andet sted derude, hvor vi overnattede (Hintok River Camp). Det er utrolig smukt og anderledes. meget autentisk. Få en turydbyder i Bangkok til at arrangere.
- Er I til mere kultur kan i flyve nord på og bruge et par dage i Chiang Mai, som skulle være utrolig smuk
Herefter ville jeg tage ud på nogle af øerne. Jeg drømmer om Koh Chang, hvor jeg ikke har været, men man kunne også tage på ø-hop fra Phuket siden, hvor der ligger en række småøer syd for Phuket.

Find inspiration på Nyhavn rejser's hjemmeside.

/Charlotte

Dette er et svar til Det ved vi ikke endnu, vi ved kun...

af Janni (27-01-2016 kl. 08:57)

Svar til dette indlæg

Enig :-) Maria 27-01-16
kl. 21:22

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook