Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

rebbeca

09-03-2016 kl. 08:48

Set af 853

-3

hun har ikke problemer i skolen. Jeg har talt med hendes pædagoer i hendes fritidshjem( som er super kompetente) de mente ikke at der var behov for en test.
De kunne godt se at hun var et særligt barn og at hun fx var perfektionist osv men de mente ikke der var behov for test.

Jeg vil sige hendes impulsivitet er blevet meget bedre men det er sværere at forstå for omgivelserne nu hvor hun snart er 8 år. I skolen sidder hun stille i timerne,1 enkelt gang har hendes lærer kommenteret at hun rejser sig op ligeså snart hun kan se sit snit til det men vi har ikke hørt mere til det. Mht til det sociale er det også mere positivt end fx børnehavetiden, vi har talt meget med hende om at man ikke altid kan bestemme. Hun har ihvertfald flere legeaftaler end før. Men accept at hun ikke kan få sin vilje og motorisk uro er noget af det der fylder stadig..

Dette er et svar til hvad er der galt med min datter - 2

af rebbeca (09-03-2016 kl. 08:31)

Svar til dette indlæg

Min 7 årige Solstrålerne 09-03-16
kl. 11:34

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook