Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

rebekka

09-03-2016 kl. 10:26

Set af 845

NEJ tværtimod

hvis jeg var opsat for at hun fik en diagnose havde jeg for længst bedt om henvisning til psyk. Jeg er blevet opfordret til at få undersøgt om hun kan have en opmærksomhedsforstyrrelse eller være særlig sensitiv (signalstærk barn). Jeg har læst om det på nettet og har svaret ud for de spørgsmål der er, da jeg ellers kan have svært ved at formulere mig skriftligt.

Jeg skal altid forberede hende på hvad vi skal..fx nu går vi i centeret men vi skal kun i 2 butikker og du må gerne kigge på noget der. Men alligevel kan hun lige pludselig smutte og jeg skal lede efter hende. Er det normalt synes du for en snart 8 årig? I dag skal jeg aflevere hende til hendes mormor..idet hun står ud af bilen løber hun over vejen uden at kigge sig for fordi hun har set et skilt på den modsatte side af vejen om cirkus hun vil kigge på..Hun reagerer meget impulsivt..

Jeg er ikke opsat på at hun får en diagnose men opsat på at forstå hendes tankegang og måske derved hjælpe hende bedre. Hun er fantastisk kvik dejlig omsorgsfuld pige som let bliver frustreret hvis tingene ikke lige er som hun vil have det..

Dette er et svar til ved det ikke, men

af Anobis (09-03-2016 kl. 08:48)

Svar til dette indlæg

Jeg synes ikke, det er helt normalt Millasmor 09-03-16
kl. 15:53

Hej Gizmo 09-03-16
kl. 10:45

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook