Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Carina

19-04-2016 kl. 10:46

Set af 752

Mange års samliv

Min mand og jeg blev gift efter 11 års samliv - mest fordi vi stod foran et huskøb, og jeg ville ikke købe uden at have styr på papirerne. Så vældig romantisk var det :-)

Vi fejrede 5-års bryllupsdag i lørdags og mindedes en fantastisk dag med god mad, den helt rigtige (ret uformelle) stemning og bare en fed fest.

Kan ikke huske præcist hvad brylluppet kostede, men der var 40 gæster og med tøj, ringe, brudebuket, reception, mad og drikke osv. gætter jeg på det løb op i omkring 50.000. Det var på ingen måder storslået, men der er mange udgiftsposter, der skal dækkes ind. Vi havde lejet lokaler i smukke naturomgivelser og kunne selv medbringe både mad og drikkevarer.

Hjertelig tillykke og held og lykke med brylluppet.

Dette er et svar til Giftes

af Mammamia1 (18-04-2016 kl. 20:09)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook