Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

ADMIN

05-06-2016 kl. 20:22

Set af 1166

OBS!

Kære Carsten, Anders, Frank, Tine, Niels, Theis og Mie

Bor I i kollektiv? For I har sjovt nok alle den samme IP-adresse, hvilket betyder, at I alle har skrevet jeres indlæg fra den samme Internetforbindelse.

I er da godt nok ret enige om, at Vordingborg Køkkenet er gode. Har I mon et Vordingborg Køkken i jeres kollektiv?

Normalt ville vi slette denne slags indlæg, fordi de med utrænede øjne kunne tolkes som skjult reklame, hvilket de naturligvis ikke er. I er bare super glade for Vordingborg Køkkenet, som bare er bedre end alle de andre køkkener.

Men denne gang vil vi gøre en undtagelse og lade være med at slette jeres indlæg, så alle de andre brugere her på Netbaby også kan få glæde af jeres POSITIVE erfaringer med Vordingborg Køkkenet.

PS: For en sikkerheds skyld har vi dog valgt at blokere for jeres IP-adresse, så der ikke er én i kollektivet, som ved et uheld kommer til at skrive noget negativt om Vordingborg Køkkenet. Det håber vi, at I også synes er den bedste løsning ;o)

Dette er et svar til Hth eller vordingborg køkken?

af Anna (01-06-2016 kl. 17:02)

Svar til dette indlæg

Synes godt om LiSi 05-06-16
kl. 21:47

:-). .t. KamillaS 05-06-16
kl. 21:39

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook