Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Mini

21-09-2016 kl. 13:22

Set af 906

ikke i tvivl -

lad hende starte tidligere! Min datter er december barn og den yngste i sin klasse, jeg havde også ladet hende starte tidligt/i samme klasse, hvis hun havde været født få uger senere, altså i januar. Hun var SÅ skoleklar, allerede da hun var 4 år.

Ligesom du skriver om din datter er min også robust, har nemt ved at få venner osv - forskellen mellen december og januar er så meget mindre end januar og december, hvis du forstår. Jeg mener: min datter kunne fint have klaret at være en enkelt måned yngre i sin klasse, men det ville have været uheldigt, hvis hun var blevet et helt år ældre i mellemtiden. Senere kan hun fx bedre tage et år til udlandet eller på højskole og få ekstra erfaringer uden at komme bagud i sit uddannelsesforløb.

Og aller vigtigst: fungerer det mod forventning ikke, er det meget nemmere at lade hende gå et år om, end at springe et år frem.

Dette er et svar til fortsat

af Kathrine (21-09-2016 kl. 10:58)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook