Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Mini

23-10-2016 kl. 08:40

Set af 909

men det er alligevel ikke så vigtigt

for mig, at jeg ville melde mig ind igen. Jeg har samme oplevelse som dig af at sidde i kirken, og at ordene klinger meget hult.

Men jeg tror at mennesker har brug for regelsæt og retningslinjer for deres liv, og der er kirken et bedre tilbud end speltregimer, fitnesscentre og selvbestaltede coaches.

Atter andre opstiller egne principper og værdier for deres liv, og den gruppe tilhører jeg nok selv. Jeg er fx en stor tilhænger af "ordentlighed" Min mand og jeg er begge "fastholdere", der holder vores løfter til punkt og prikke, overholder deadlines på arbejdet, har orden i økonomien, kommer til tiden osv.

Dette er et svar til vi er ikke

af Mini (22-10-2016 kl. 19:30)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook