Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om fødsel i vand, spørgsmål og svar om for tidlig fødsel, stjernebabyer på vej og top-50 babynavne i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Ordet er frit

olibias

12-01-2017 kl. 09:58
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 67

tak

Tak fordi du giver dig tid til at svare på trods af hvad du går og døjer med...

Jeg kan godt forstå du lukker af, men tror det er vigtigt du får talt ud om det.. Ellers ender det med at æde dig op indefra...
Kan du ikke evt. få noget psykolog hjælp gennem din pension eller læge ? Det er jo et traume man går igennem..

At du har taget 20 kg. på er selvfølgeligt ikke rart, men jeg er 100% sikker på du er et dejligt menneske alligevel..
Jeg tog selv 25 kg. på da jeg var i hormon behandling for at få mine drenge, og det er først nu 14 år efter at jeg er kommet helt af med de sidste. Dels pga. dovenskab fra min side, og dels fordi det bare er svært at tage sig sammen til vægttab når man samtidig går og har det skidt...

Da jeg fik fjerne underlivet var det som om at det hele faldt lidt på plads inden i, og jeg fik ro til at kunne tænke på at nu skulle det hele nok gå...

Jeg er sikker på hun syntes du er en dum mor, det syntes mine nok også ind i mellem, men sådan er det at være mor... :-)

Det er bare så opslidende at du skal kæmpe med nyt job oven i det andet også....

Hvis du en dag får brug for at læsse af, så sig til så kan du få min mail, min facebook eller et nummer så må du gerne læsse af hos mig..

Knus og mange tanker
Mia

Dette er et svar til Hej

af Ln (10-01-2017 kl. 21:50)

Ordet er frit

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få en praktisk babykalender + farverig blomst fra Lamaze + Den lille bog om højtlæsning. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook