Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Katrine

23-01-2017 kl. 11:34

Set af 174

Giv hende det hun ønsker sig

Ikke det som I synes kunne være en god ide.

Min kæreste har kræft, og vi ville begge tænke, at man har "givet op", hvis man giver den slags gaver (som jo under normale omstændigheder er uendelig dejlige). Lidt som om at det ikke kan "betale" sig, at give en ting. Min kæreste ønskede sig de "sædvanlige" ting til jul, og det tænker jeg da også han gør, til sin fødselsdag om et par måneder.

Desuden er der jo også det - helt praktiske - at I ved ikke hvor hurtigt det går, - en gave til en oplevelse som hun kan holde til nu, kan hun måske ikke holde til om bare et par uger, og måske når I det så ikke. Det kan gå utroligt stærkt og skifte fra dag til dag, hvis der kommer en infektion eller andet uforudset, og det ville da være så ærgerligt for jer, hvis I ikke får givet hende oplevelsen, - med en ting, så har I givet den og set hendes glæde ved at modtage den.

Nu er alle kræftpatienter jo ikke ens, men du spurgte og nu har du fået mit bud.

Mvh
Katrine

Dette er et svar til Gaveidé til kræftramt

af misssunshine (23-01-2017 kl. 10:12)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook